28/11 - 09

Godmorgon. Johainna var kvar till halv 1 igår kväll och när hon gick så somnade jag ganska direkt, var heeelt trött. Skönt att man samlade ihop lite pengar igår under eid firandet för det behövs verkligen just nu. Anledningen till att jag är vaken redan nu är för att min mamma ska få sin överraskning snart. Har bokat tid för henne hos en massageterapeut där hon ska få fotmassage. Hoppas hon gillar det! Efter kommer jag nog vara hemma hos Jossra och sen hemma hos mig för det är föräldrafritt ikväll :D Yeees. Föräldrarna ska åka iväg till en libanesisk fest någonstans här i Uppsala och kommer nog komma hem väldigt sent, så ska ta vara på den tiden haha. Nu ska jag städa mitt rum och försöka få bort all röklukt från rummet. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0