26/11 - 09

Efter skolan tog jag bussen med Jasmin till Bebisens dagis och hämtade upp honom. Hade saknat honom jätte mycket! Jasmin gick hem sen och jag gick hem till mig med Bebisen och tittade på Hakuna Matata och matade honom. Efter det blev det storstädning och sen sprang jag en stund på löpmaskinen vi har hemma. Dog efter 10 minuter haha, min kondition är inte så bra. Precis när Biggest Loser började så kom Jasmin och höll mig sällskap och sen kom även Jossra. Jasmin gick för ett tag sen och Jossra gick typ nyss.

Jasmin med julkalenderschoklad som vi tjockade i oss under tittandet av Biggest Loser.


Ska fortsätta skriva på min makeup uppsats nu!

Förresten har uppdaterat diet-bloggen nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0