20/11 - 09

Hej allihop! Idag var det skola som vanligt. Började med makeup grund på morgonen där vi lärde oss ögonbrynsskulptering och så fick vi öva på oss själva. Jag var morgontrött och lat så Johanna fick öva på mig, och fint blev det! Vi fick en uppgift där vi ska skriva om de olika hudtyperna som ska lämnas in på måndag, kul att lära sig om det.


Efter lektionen satt jag med Aladdin i cafeterian och försökte lära honom namnen på några av hans släktingar. Han umgås inte så mycket med min sida av släkten + att han är retard så det gick inte så bra att lära honom alla namn. Svenska lektionen flöt på ganska snabbt och sen så slutade jag. Nu sitter jag hemma med Johanna och Lamja och ska snart börja fixa mig. Nu har vi slagit in alla presenter som ska ges bort till Kadir. Ikväll ska Kadir fira sin 18års dag i Gränby så vi ska bege oss dit lite senare.
Ha en underbar dag och fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0