18/11 - 09

Skriftliga svenska B nationella provet gick väldigt bra. Vi hade 5 timmar på oss att skriva om ett specifikt ämne och jag valde att skriva en artikel om hur placeringen i syskonskaran påverkar ens personlighet. Eftersom jag valde att prata om det även på det muntliga nationella provet så gick det bra och det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. Blev klar inom en timme och tog mitt pick och pack och åkte hem, tittade på One Tree Hill och gick till centrum och handlade med min mamma. Nu är jag hemma och Johanna är på väg hit! Kanske tvingar med henne till centrum och äter kebab för att fira att vi äntligen är klara med den första dieten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0