17/11 - 09

Idag har jag haft min tredje övningkörningslektion :D Fick köra hem även idag :) Har fortfarande problem med att justera bilen och köra på höger sida så fick träna mycket på det idag och jag såg en enorm skillnad från förra lektionen. Lär mig bara mer och mer för varje gång :) Körde upp till 50 km/h idag, är för feg för att köra fortare så ska träna lite mer på min feghet och våga gasa mer. Får panik när jag åker i vägen och ser någon människa eller en annan bil :P Var nära att köra över en katt idag för att jag nästan glömde bort hur man gasade men katten hann smita undan i rätt tid hahaha.

Hann precis hem när Biggest Loser började och nu ska jag föna mitt lockiga hår och sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0