15/11 - 09

Fick övningsköra i tre timmar idag.

Idag lärde jag mig att:

- Hårdbromsa.
- Växla till 2an.
- Mjukbromsa.
- Växla till 3an.
- Köra i en mini rondell.
- Justera bilen (min svaghet).

Och sen till det bästa:

JAG FICK KÖRA HEM hela vägen från Granebergs parkering till våran parkering i Gottsunda. Och gissa vad jag kände? JO PANIK! Trodde jag skulle köra över någon människa eller krocka med någon annan bil, men som tur var så gick det bra. Åkte förbi en polisbil och började typ skaka hahaha. Det var skit läskigt att köra i en väg där det finns mycket bilar och trodde jag skulle få motorstopp, men det fick jag inte förräns jag kom fram till vår parkering. TUR!

Min morbror är bäst!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0