14/11 - 09

Sov som sagt hemma hos Yeliz inatt. Kom dit runt 23 och vi tittade på två filmer Final Call och Four Christmases innan vi gick o la oss. Vaknade kl 12 av ett samtal från bror som ville att jag skulle komma hem så att vi kunde börja övningsköra. Trögade mig som fan men cyklade hem så att jag var hemma runt 14.


Direkt när jag kom hem så var det bara att gå ner och träffa min morbror för att sätta igång med att övningsköra. Vi gick och köpte övningskörningsskylten men dumma mig la fast den på glasdörren så den flög bort på vägen när vi hämtade upp Ghada från Sävja. Vi åkte till ett öde ställe, parkeringen i Graneberg, fick våra instruktioner och satte igång med körningen. Det var skiiiit svårt i början med kopplingen och allt annat skit, men i slutet så vande jag mig. Min morbror sa till och med att jag var bättre än de andra på att köra :D :D det trodde jag aldrig, för jag hade svårt att koncentrera mig ibland och track för mycket på gasen, men det var skit kul och det gick mycket bättre än jag hade förväntat mig. Ska övningsköra imorn med och förhoppningsvis så lär jag mig lite mer :)

Efter att jag, Mohamed och Ghada övningskört i 5 timmar med min morbror så kom jag hem och hittade Bebisen här. Lekte lite med honom och sen gick jag hem till Jossra och chillade. Helt trötta på livet båda två. Vi började titta på Sex and the City filmen men var tvungen att röra på mig hemåt innan filmen var slut. Kom hem för en stund sen och ska snart gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0