13/11 - 09

Hej :) Hade mitt analysprov idag om demokratins problem och det gick sådär. Att analysera är inte min starka sida precis :/ Efter provet så åkte jag hem och tittade på The Vampire Diaries. Blir bara mer intressant för varje avsnitt.


Fick mitt nya schema idag och jag kommer tydligen inte vara ledig på onsdagar. Fan också! Har inget på schemat första veckan då schemat ändras på grund av att vi ska ha skriftliga svenska nationella den dagen och den skrivningen pågår i 5 timmar, så trodde att vi skulle vara lediga på onsdagar, men tydligen inte. Men resten av onsdagarna så kommer jag ha två lektioner :( Såg verkligen framemot att vara ledig varje onsdag så synd att de ska förstöra våran glädje genom att vi ska ha lektioner ändå :(

Dagen höjdpunkt: Hade min sista socialkunskapslektion idag. Äntligen är jag klar med den kursen!

Jag skulle börja övningsköra idag men det kommer tydligen inte ske för min morbror latar sig! Så bäst för honom att vi börjar imorgon. Vill bara sätta igång med att lära mig köra och få körkortet så fort som möjligt.

Tror jag ska gå och hälsa på Bebisen snart. Har inte sett honom på över en vecka och börjar bli galen. Måste gå dit och pussa lite på honom för saknar han jätte mycket. Senare så kanske jag träffar Jossra också en stund, annars så har jag inte så mycket planerat.

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

duu? vart ifrån laddar du ner delarna ifrån. jag har bara säsong ett upp till del 8 jag vill ha mer!! det vore snällt att få veta

2009-11-13 @ 23:05:07
Postat av: Safi

Anonym: Hej. Jag laddar inte ner delarna. Det finns en jätte bra hemsida där man kan titta på alla delar helt gratis www.surfthechannel.com men nackdelen är att man bara kan titta i 72 minuter i taget och sedan måste man vänta i 54 minuter innan man kan titta igen. Det är inte så jobbigt som man tror.

Jag tror inte det finns fler avsnitt än 8, men du kan titta runt på hemsidan i alla fall.

Sök på serien du vill titta på och klicka dig in sen på television och välj det avsnitt du vill se. Jag rekommenderar att titta på megavideo avsnitten. Du kommer fatta när du väl är inne på hemsidan. Hoppas jag kunde hjälpa dig.

2009-11-14 @ 23:35:25
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0