12/11 - 09

Efter skolan så fick jag följa med lillebror till hans utvecklingssamtal och agera "mamma" för en dag. Kändes konstigt att gå tillbaks till skolan som jag själv gick i under årkurs 7 - 9 och träffa min gamla mentor som by the way är min lillebrors mentor nu. Men det var ändå skönt att träffa min gamla mentor efter ca 3 år och prata om hur jag hade det under grundskolan och hur jag har det nu. Många minnen kom upp om min grundskoletid för det blev lite snack om mig med :P Insåg verkligen hur mycket jag har utvecklats som person, speciellt under de här tre åren. Efter mitt agerande som "mamma" så åkte vi hem och åt och sen kom Jasmin. K hit, vi pratade, målade naglarna och bläddrade igenom gamla skolkataloger.
När jag bläddrade lite i de gamla skolkatalogerna så hittade jag den här bilden på Racha, Amani och mig. Skit gammal bild haha tror vi gick i 2an då. Vi brukade alltid vara med varandra vid den tiden, som de tre musketörerna :P haha


Jasmin K gick precis och jag ska snart gå och lägga mig. Men först, ska jag läsa igenom några anteckningar som är till för mitt analysprov imorn där man får ta med sig all material, men det är alltid bra att vara lite förberedd fast man får ta med sig alla anteckningar och häften.

Imorgon är det fredagen den trettonde. Hoppas jag klarar mig och inte har otur med något, för det är det sista jag behöver just nu, speciellt när vi har prov imorn!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Väärldens gulligaste Safsii <3

2009-11-13 @ 14:33:47
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

hahahaha jag ser verkligen annorlunda ut nu än när jag gick i lågstadiet :P

2009-11-14 @ 23:30:11
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0