12/11 - 09

Sitter i C entrén med Nadia, Ebru, Jasmin och Zahra. Dagen började med filosofi lektionen där vi endast fick höra ett tal om hur världen kan förbättras. Och nu har jag tydligen slutat för dagen för vi har ingen italienska eller socialkunskap. Helt onödigt att jag kom till skolan idag.
Är fortfarande kvar här och väntar på Jasmin K och Athena som kommer snart. Vi ska göra klart vårt arbete som vi påbörjade igår och sen ska jag åka hem.

Väldigt länge sen jag använde min skoldator förresten, så känns lite konstigt! I ettan när vi fick datorerna så använde vi de varje dag och tog med de till alla lektioner och vart vi än gick. Användningen blev mindre i 2an och nu så känns det inte ens som om vi har en egen dator i skolan för vi använder knappt datorerna. Man antecknar helt enkelt hellre för hand ju längre man har haft datorn. Lite sjukt om man tänker efter! Ju längre man använder en sak desto mindre intressant blir den.

Nu ska jag sluta skriva och ta reda på vart Madeleine är någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0