11/11 - 09

Hej allihop! Sitter här med Athena och Jasmin som sitter och kollar på tv just nu. Vi har precis gjort ett arbete om Inuiter (Eskimåer i Grönland och Kanada) och vi är snart klara. Det som återstår är att vi ska finslipa på arbetet men det ska vi göra imorgon på vår långa håltimme.

Jag har tid om en halvtimme i socialkontoret angående mig och min kontaktperson så ska börja röra på mig dit snart och träffa Yeliz för att komma överrens om vad vi ska säga :)

Efter mötet så kanske jag följer med Yeliz hem eller så kommer jag tillbaks hem och tar det lugnt resten av dagen och njuter av min lediga skoldag!

Fick ett brev idag om att jag äntligen får börja övningsköra! Ska sätta igång med övningskörningen redan nu på fredag :D

Nu ska jag vara social mot flickorna!

Jag och AthenaInter - Lazio matchen i Sansiro - Milano 2 maj 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0