1/11 - 09

1 November idag. Två månader kvar och år 2009 är slut. Det är så sjukt hur snabbt tiden bara rinner iväg..

Vaknade med en trött Hallberg bredvid mig som var tvungen att åka hem ganska direkt. Var sugen på fet mat så tvingade med mig en ännu tröttare Johainna till centrum som bjöd mig på födelsedagsmat. Efter lunchen så drog vi hem till Ghada och fixade lite där innan jag begav mig hem till Jossra. Vi gick till centrum, köpte färg och Ben & Jerrys glass, och sedan gick vi hem till mig och färgade håret på Jossra.

Första gången både för mig och Jossra att smaka på Ben & Jerrys glass, och den var riktigt god. Vi testade smaken Cookie Dough och den kan jag starkt rekommendera till andra Ben&Jerrys oskulder haha.


Har varit hemma ett tag och tagit emot bilder från festen igår och läst lite på svenska boken. Har bara 60 sidor kvar och boken SKA läsas ut idag oavsett om jag måste vara vaken hela natten. Vill bara bli klar med min jävla bokredovisning.

Imorgon börjar skolan igen :( Orkar inte, och de 7 kommande veckorna kommer vara ett rent helvete med en massa prov, uppsatser och inlämningar som ska göras. Längtar redan till jullovet !

Nu ska jag återvända till min jävla bok och samtidigt ladda upp fler bilder från festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0