100 frågor om mig

1. Vem är du? Safi Elmasri
2. Ålder: 19
3. Personlighet: Glad.
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Vågen.
6. Jag kommer från: Palestina.
7. Jag bor: I en lägenhet i Gottsunda.
8. Schampoo: Gliss.
9. Civilstatus: Singel.
10. Spel? Crazy Taxi och Mahjong.
11. Mac eller PC? Pc.
12. Låt just nu? Akon - Sucker For Love. 
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer.
14. Din bästa egenskap: Trevlig.
15. Din sämsta egenskap: Dålig på matte.
16. Husdjur: Nej.
17. Familj: 3 syskon + mamma och pappa.
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Händerna.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Händerna + naglarna.
20. Jag sover: Ganska lite
21. Djur jag är lik: Ingen aning.
22. Tror du på något? -
23. Frisyr: Uppsatt.
24. Hårfärg: Brun.
25. Ögonfärg: Brun.
26. Längd: 152 cm lång.
27. Vikt: 54 kg.
28. Skostorlek: 36.
29. Gillar: Vänner och familj.
30. Ogillar: Katter.
31. Favoritmat: Chicken Kebab.
32. Favoritglass: Daim.
33. Favoritdessert: Kladdkaka.
34. Favoritpizza: Kebabpizza.
35. Favoritdryck: Apelsinjuice.
36. Gillar du godis? Japp.
37. Isåfall vilken sort? Choklad och lakrits. 
38. Min favoritdrink: Sex on The Beach.
39. Min favoritfilm: The Notebook.
40. Min favoritdag: Lördag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Långa linnen som man kan ha med leggings.
42. Min favoritbok: Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer.
43. Min favoritmusik: RnB.
44. Min favoritlukt: YSL.
45. Min favoritblomma/planta? Rosor.
46. Öl eller vin? Vin.
47. Liknar du en kändis? Nej.
48. Senast köpta skiva: Köper inte skivor. 
49. Senast film på bio: Spread med Ashton Kutcher.
50. Bästa låten i världen: Har en ny favorit varje vecka, svårt att välja.
51. Senast lästa bok: Jane Eyre av Charlotte Brönte
52. Favoritförfattare: Stephenie Meyer.
53. Skriver du dagbok? Nej, gjorde det förut men nu använder jag bloggen som "dagbok".
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Svart och blå.
56. Skulle aldrig ta på dig: Haremsbyxor.
57. Vad ville du bli när du var liten? Journalist.
58. Blev du det? Nej, är inte klar med min utbildning än, men ska absolut inte bli journalist längre. 
59. Brinner för: Min familj.
61. Katt eller hund? Hund.
62. Har du nån nojja? Har nyligen börjat bli mörkrädd.
63. Fobier? Kattfobi.
64. Deppig eller glad? Glad.
65. Politiskt insatt? Nej verkligen inte. 
66. Värdesätter du ärlighet? Självklart.
67. Brukar du dra vita lögner? Kan hända.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, om det gynnar personen för tillfället, men sen så ska man berätta sanningen tycker jag.
69. Känner du en mytoman? Ja, min kusin.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Nej.
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på, oftast kl 7 på skoldagar och 11, 12 under helger.
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt.
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jossra.
75. Gillar du att slåss? Nej.
76. Vad har du på dig just nu? Mjukis och linne.
77. Vad ska du göra ikväll? Ska titta på film och sen sova.
78. När var du senast riktigt full? Midsommar.
79. Är du seriös? Ja, men man ska kunna driva ibland.
80. Hur många väskor äger du? 5.
81. Hur många bilar har du/ din familj: En.
82. Hur många biologiska syskon har du? Tre.
83. Isåfall, vad heter de? Mohamed, Murad och Rafa. 
84. Hur många timmar sover du per natt? Mellan 6 - 10.
85. Vem är snyggast i världen? Chad Michael Murray.
86. Vad är du allergisk mot? Inget.
87. Ska du duscha idag? Har redan gjort det.
88. Vad är det för veckodag? Söndag.
89. Vad är det för datum idag? 29 november 2009.
90. Vad gör du nästa år? Tar studenten och börjar jobba.
91. Är du likgiltig? Nej, tror på andra chanser. 
92. Hårdrock eller synth? Inget.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Utanför stan.
94. Har du utländska föräldrar? Japp.
95. Gillar du att laga mat? Ja.
96. Märkeskläder eller secondhand? Föredrar vanliga kläder.
97. Hur många par skor har du? 8, 10 par.
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej :S
99. Vem är snällast just nu? Mamma.
100. Var har du ont? Har inte ont.

Kommentarer
Postat av: Nadia;

ÅÅÅÅH VAD ROLIG NU TAR JAG DEN! TACK <3 ;D

2009-11-30 @ 21:27:06
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Nadia;

"känner du en mytoman? - Ja min kusin" HAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖR

2009-11-30 @ 21:41:10
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Safi

HAHA visste att du skulle ta den :P



Min kusin är mytoman på riktigt HAHAHA :P

2009-12-01 @ 16:38:18
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0