Venedig

Igår så åkte vi till Venedig. Vi promenerade till San Marco torget och där så fick vi gå på sight seeing i två timmar. Efter sight- seeingen så fick vi ha egen tid. Vi gick till McDonalds och åt och det var bokstavligen talat den dyraste McDonaldsen jag har varit i. En BigMac Meny kostade 7,90 euro (ca 79 kr) och man fick ingen ketchup med :(. I Milano så kostar en meny typ 5,90 euro (ca 59 kr) så det är billigare i Milano. När vi hade ätit så gick vi runt och luffade och då mötte vi några italienska killar som bjöd oss på varsin öl. De ville bjuda på en flaska vin också men då drog jag och Nadia därifrån och Johanna & Madde stannade kvar med dom. Vi gick tillbaks till centralstationen i Venedig och var kvar där tills tåget kom. Det var en dålig dag igår för jag mådde skit dåligt under dagen. Adi och Nadia hjälpte mig skit mycket och under resan hem till Milano så mådde jag bättre. Jobbigt att vara tjej ibland !!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0