Bilder

Har ar nogra bilder som min vardpappa har tagit.

Denna bild ar po mig och min vardmamma. Hon ar faktiskt den jag tycker bast om i den har familjen, aven om vi inte kan prata med varandra. Hon kan inte so bra engelska men hon forsoker i alla fall kommunicera med mig. Hon forsoker alltid prata med mig po engelska och jag forsoker prata med henne italienska. Ibland so kan vi sitta po googles oversattningshemsida i flera minuter och bara skriva till varandra :P hon e jatte gullig och snall.


Det ar hos denna tjej som jag bor hos.


Nar Johanna var hemma hos mig och ot middag.



Bilderna fron idag for ni se imorn nar jag kommer tillbaks fron Venedig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0