Milano dag 6

Min dag igor
Idroscalo

Igor so var vi i Idroscalo, det sog typ ut som graneberg men mycket STORRE och FINARE och so fanns det ett stalle dar man kunde paddla kanot eller oka trampbot och so fanns det aven lekplatser dar barn kunde leka. Det var jatte vackert dar och ett valdigt skont stalle :) Vi paddlade kanot och so solade vi och for forsta gongen i mitt liv so brande solen mitt ansikte. Var riktigt rod om kinderna och nasan efterot. Har ar nogra bilder.












Har var jag hemma hos Lydia och Johanna efter att vi alla hade varit i Idroscalo.

Lydia ritade en blomma po min ankel och en oxe po Johannas ben.



Senare po kvallen so gick vi och ot pizza ute po restuarang.
Pizzan var SKIT STOR men den var inte so god.
I restuarangen och utanfor so hande det en massa roliga grejer haha.







Han i mitten med gul troja kallar vi for GANJA MAN for han roker po varje dag HAHA :P fett skon snubbe


Johannas pizza utan ost !!

Pizza med tonfisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0