Melissa

Engelska nationella var uppdelat i två delar, läs och hörförståelse, och 9.30 så fick jag ett sms där det stod att den andra delen börjar 10.10 så jag kutade till bussen som kom 9.42 och hann precis till skolan till prick 10.10. Fick springa sista biten, men jag hann göra hörförståelsen och det gick sådär för jag var så jävla stressad och jag kunde inte koncentrera mig så bra. Jag har ingen aning om jag får en till chans att göra läs förståelsen men jag hoppas på det bästa. Ska prata med min engelska lärare om det på måndag.

Jag åkte hem till Yeliz idag efter skolan och satt med Melissa en stund. Försökte lära henne att säga hur gammal hon var, men det gick inte alls så bra.
Hade köpt en tröja till henne från Milano där det stod Ciao Bella men det var lite för liten för henne :( men aya, nästa bebis som kommer om några månader kan få ärva den istället från Melissa :)


Jag gick hem runt 8, var hemma en stund och promenerade sen till min morbror. Vi gick ut och handlade lite och sen så gick jag tillbaks hem :) Har inte gjort så mycket idag, och ska snart gå och lägga mig.
Min mamma tycker att jag har sett helt död ut efter resan och hon tjatar hela tiden om att jag ska gå och lägga mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0