Hejdå Milano. Hej Uppsala

Dagen började med att jag vaknade hemma hos min värdfamilj, packade alla saker och sedan så åkte vi till skolan i Milano. Vi träffades allihop och sa hejdå och sedan så åkte vi till Malpensa [Milanos flygplats] och satte oss i flyget. Köpte två stora M&M's påsar från Taxfreen haha.
I flyget så sjöng vi för Adi som fyller år idag. GRATTIS Ådi Banan !!







Det är så jävla skönt att vara hemma i Uppsala. Det har verkligen varit en bra resa och en underbar erfarenhet. Den skulle vara perfekt om vi hade bott alla tillsammans, men nu blev det som det blev, och jag är så jävla glad att få ha varit både i Milano och Venedig, speciellt med några av mina närmaste vänner.
Min pappa och mina bröder hämtade upp mig i Arlanda och så åkte vi hem. Min mamma döda mig nästan med hennes kramar och pussar haha gullig. När hon släppte taget så åt jag, duschade och sen så fick jag ett längtat hembesök av Jossra :D Jag packade upp allt och så gick vi till centrum och handlade precis som vi alltid gör haha.
Jag är så jävla trött och ska gå och lägga mig snart.
Om jag orkar så går jag till skolan imorn annars så kommer jag sova hela dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0