(H) 29/5 - 09

Hade mitt kriminalteknikprov idag och det var så jävla drygt och skit jobbigt. Det var uppdelat på flera moment och man fick vänta en lång tid för att börja på nästa del för att man skulle vänta på att alla skulle vara klara så att alla kunde börja samtidigt med nästa uppgift. Skönt att få det gjort i alla fall och nu är det bara tre prov kvar den här terminen och sen så är allt skolarbete över.
Efter skolan så mötte jag Jossra och så gick vi tillsammans in till stan och mötte Aida. Jossra åkte hem och jag och Aida gick till McDonalds och luffade sedan i stan tills Aida skulle börja jobba.
Sitter hemma hos Wafilistus nu med Lamja. De håller på och pysslar med en massa kort och smycken och jag sitter här vid datorn och har precis hälpt Wafa med en skoluppgift. Ska snart lämna hem Lamja och sedan gå hem till Rafif och vara där hela kvällen tills jag tröttnar på henne :P

Kommentarer
Postat av: Rafif

du tröttnar aldrig på mig älskling

2009-05-29 @ 20:45:37
Postat av: Safi

Rafif: HAHA nej det gör jag aldrig :P maain haha driver

2009-05-29 @ 23:33:20
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

Vilka tider...

2010-03-19 @ 05:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0