Gästblogg: Rafif

Heej alla :), det var ett tag sen jag skrev i Saffans blogg, så jag tänkte skriva lite och berätta lite om vad jag har gjort under dagen. Idag så hade jag sovmorgon men jag försov mig ändå :/, jag hade prov i medicinsk grundkurs första lektionen och jag trodde att jag hade missat provet men som tur var så är den lektionen 2 timmar lång så jag fick göra provet ändå. Det var faktiskt ganska lätt och jag svarade på alla frågor förutom 2 och det var en som jag inte kunde och den andra var att man skulle sätta ut namn på cellens alla delar och jag hade glömt bort namnet på en av delarna. Senre på eftermiddagen så var jag på stan med Kadir och Jossra, vi åt glass och tittade lite efter kläder och skor, senare så träffade vi Shirin och Hanar och efter det så tog jag och Jossra bussen hem. Saffan hade messat mig och sagt att hon satt uppe hos mig med pappa. När jag väl var hemma så såg jag att bebisen också var med henne och jag blev glad hihi. efter ett tag så gick jag och Safi till Ghadas gård för att lämna bebisen för att senare rulla mot centrum. Just nu så sitter jag hemma hos Saffan och vi ska snart äta pommes frites och köttbullar.

Snart är det sommarlov och det kommer bli såå skönt att slippa tänka på att sova tidigt för att vakna tidigt å inte missa bussen och bla bla bla.

Nää nu ska ja vara lite social mot Safi som gjort mig döv med denna höga musik hon har på (Akon be with u) men det är  värt för jag älskar låteen :D:D:D:D:D cuz i dont care what they say im gonna be with u, and i dont care what they do im gonna be whit u, im gonna be whit uuuuu.

This is sexy me ;)

This is crazy me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0