Andra och sista utekvällen i Milano

Athena följde med mig hem igår efter att vi hade varit i Venedig. Jacopo och Alessandro kom med bilen till min parkering och vi gick ner och mötte de. Vi hämtade upp Madeleine och Johanna och så åkte vi till den där gatan där det finns jätte många barer, pubar och krogar. Vi gick in till baren Virgin Café och drack en varsin drink och efter en stund så skjutsade de hem oss.











Hemma hos värdfamiljen så åt jag mat och vi sa typ adjö till varandra. Jag fick en chokladask från de i present till mig och min familj. Gulligt :)

Här är en bild på hunden jag bodde med...
Hunden måste ha koppel för annars så får jag panik haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0