7/5 - 09

Idag så gick jag till skolan och gjorde mitt rättskunskaps prov och det gick helt okej faktiskt, även om jag gissade typ på allt för jag började plugga igår kväll och råkade somna innan jag hann läsa allt.
Jag trodde att jag skulle ha ett psykologi prov imorgon, men tydligen så har läraren ändrat datumet för provet till den 15 maj så jag är PLUGG FRI idag :D :D
Har jobbat med en inlämnings uppgift om Schizofreni sen jag kom hem från skolan och blev klar med den nyss så nu har jag fått det gjort, äntligen !!
Imorgon så har jag nationella prov på engelska B och det innebär att jag inte kommer ha någon sovmorgon alls imorgon som jag alltid har på fredagar :(

Så här ser min provplanering ut tills sommarlovet börjar.
Deprimerande som fan!

[ ] 8/5 Engelska B - Nationella prov.
[ ] 11/5 Samhällskunskap B - diskussion om droger.
[ ] 13/5 Historia B - Prov om mellanöstern.
[ ] 14/5 Rättskunskap B - inlämningsuppgift "Vad händer om man inte betalar tillbaka ett lån"?
[ ] 15/5 Psykologi A - Prov.
[ ] 18/5 Samhällskunskap B - Prov.
[ ] 19/5 Samhällskunskap B - Prov.
[ ] 20/5 Historia B - Inlämning av en analys.
[ ] 26/5 Matte B - Nationella prov
[ ] 28/5 Kriminalteknik - Inlämning av labbraport.
[ ] 29/5 Kriminalteknik - Prov.
[ ] 29/5 Psykologi A - Muntlig redovisning om Schizofreni.

Allt detta är under MAJ månad.
12 prov/inlämningsuppgifter på ca 20 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0