6/5 - 09

När Johanna kom så satt vi hemma hos mig en stund och sen så promenerade vi till centrum och åt i Burger Inn. Jag ville träffa Bebisen så jag gick till hans dagis och hälsade på, men han vägrade låta mig gå så jag tog med honom och åkte in till stan.
Johanna hade köpt shorts från Milanos H&M som hon ville lämna tillbaks. Det gick inte att lämna tillbaks de i Milano även om hon gick tillbaks 10 minuter efter och försökte lämna tillbaks de, så vi tänkte försöka lämna tillbaks de här i Uppsala HAHA jag gick fram till kassan och sa att jag ville lämna tillbaks de.Tjejen i kassan sa okej och kollade på kvittot och då såg hon att det stod att de kostade 19,90 euro. Hon var helt osäker på om det gick att lämna tillbaks shortsen och jag sa att de i Milano hade sagt att det skulle gå att lämna tillbaks de här i Sverige (main) men hon skickade oss upp till den andra kassan och där gick det faktiskt bra att lämna tillbaks de eftersom de hade samma modell på shortsen även här i Uppsala, annars så skulle det aldrig ha gått att lämna tillbaks de så där hade Johanna riktig tur.
Vi promenerade runt lite i stan och så mötte vi Paulina och sen Ghada. Jag och Ghada gick till max, såg till att Bebisen fick äta lite och sen så började det spöregna så vi åkte hem. Sen dess har jag bara varit hemma och sitter här och kollar på Prison Break avsnitt!
Snart så ska jag börja plugga inför mitt rättskunskapsprov imorn.
Jag fick prata med älskling Melissa idag i telefon och hon bokstavligen skrek efter mig och ville att jag skulle komma :(. Jag ville verkligen åka dit men det regnade så mycket så jag ska kanske åka dit imorn istället..
Nu ska jag fortsätta kolla på Prison Break men ni får ha det så bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0