4-5/5 - 09

Dag 7 i Milano (Venedig)

Idag so har vi varit i Venedig hela dagen. Det var ett av de finaste stallen jag har sett under hela mitt liv. Ett perfekt stalle att aka po med sin pojkvan eller flickvan.
Efter att vi hade varit i Venedig so foljde Athena med mig hem och so gick ner och motte Jaccopo och Alessandro i parkeringen. Vi hamtade upp Madde och Johanna och so gick vi till en bar och satt dar en halvtimme, sen so var de tvungna att skjutsa hem oss. Det skonaste var att vi var utan vora italienare och man kunde verkligen slappna av och bara ha roligt. Det var riktigt relaxing att vara utan dom.
Jag kommer hem till Sverige imorn. Do for ni se alla bilder fron idag.
Nu moste jag packa min vaska och sedan go och lagga mig :)
Bacio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0