3/5 - 09

Nu sitter jag hemma hos Johanna :D Vi har varit i Idroscalo och min italienare àr po volleymatch och de kunde inte hamta upp mig so jag fick oka hem till Johanna istallet. Jag, Johanna och Johannas vard Lydia holler po och snackar lite skit om min italienare Chiara. HAHA ingen tycker om henne och alla tycker att hon àr konstig!! 
Ikvall so ska vi ata pizza och fira Adi, Markus och Johanna som fyller or snart :D senare so kanske vi ska ut till en pub/bar men jag har inte so hoga forhoppningar, for det ar nogot de sager till oss varje dag att vi ska gora och so slutar det med att vi moste go hem.

Bilder kommer senare fron idag..

Kommentarer
Postat av: peyiis

saknar dig fis!

2009-05-03 @ 22:26:12
Postat av: Safi

Jag saknar dig ockso :D

2009-05-03 @ 23:55:11
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0