28/5 - 09

Igår så var det skolkampen. Det är en dag som arrangeras av Fyrisskolan, Celsiusskolan, Rosendalsgymnasiet och Linneskolan, och då tävlar alla skolor i olika sporter mot varandra. Celsiusskolan vann som vanligt och Fyrisskolan kom sist, men vi hade bästa hejaklacken iallafall.
Efter skolkampen så var jag med Rafif och Kadir i stan och sen så åkte jag hem och tog det lugnt.
Jag ska till skolan om 2-3 timmar och ha två lektioner, sen så slutar jag och efter skolan så ska jag och Madeleine till stadsbiblioteket och plugga inför kriminalteknikprovet som vi har imorn.
 Klockan 18 - 21 så ska jag vara i Missionskyrkan för vi ska på introduktionsmöte idag för jobbet inför EU dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0