20/5 - 09

Sitter just nu på min engelska lektion och gör absolut ingenting. Borde egentligen skriva ett engelskt tal, men jag orkar inte. Vi ska typ välja ett ämne som vi ska diskutera om på måndag, och så får jag välja om jag ska vara för eller emot ämnet, och jag har ingen aning om vad jag ska välja, så jag skiter i det.
Ska ha engelska nationella snart, kl 15, på den delen jag missade för någon vecka sedan, så hoppas det går bra.
Det är så jävla skönt att jag är ledig imorn och på fredag, men jag måste ändå plugga, speciellt på matten, för jag har matte nationella nästa vecka också :/
Det är så mycket att göra i skolan nu, så jag har bara lust att skita i allt, men det kan jag inte göra!

[] 25/5 Engelska speech.
[] 26/5 Samhällsprov.
[X] 26/5 Psykologi inlämning.
[] 26/5 Matte nationella.
[] 28/5 Labbraport.
[] 29/5 Kriminaltekniksprov.
[] 29/5 Psykologi redovisning.
[] 2/6 Lämna in svenska novellen.
[] 2/6 Rättskunskapsprov.
[] 3/6 Engelska prov.

Innan engelska lektionen så hade vi italienska, och min italienska lärare Jordan är världens gulligaste. Hennes son Simon följde med oss till Milano och på flyget hem så ville han att vi alla skulle komma hem till honom och fika och så skulle han visa oss alla hans leksaker, så idag på lektionen så kom Jordan och sa att vi alla var bjudna hemma hos henne på fika den 4 Juni, så då ska hela italienska gruppen gå dit och så ska vi fika som avslutning på italienska steg 2 kursen och så får vi träffa gulliga Simon och Sebastian.
Efter provet så ska Sesen följa med mig till Stenhagen och vi ska kolla på när Bintas dansgrupp tränar som min syster är med i. Jag ska nog gå förbi min morbror efteråt och hänga där en stund med hunden och ungarna :P :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0