19/5 - 09

Har precis kollat på sista Prison Break avsnittet. Kan inte fatta att serien är över, men det slutade bra fast det var lite sorligt i slutet.
Just nu så är mina släktingar från Arvika här och ska stanna kvar över helgen. Min kusins fru är gravid, och det kom inte som en chock när jag fick höra vilket kön det var, nämligen en pojke. PALLA med en till pojke, vi vill ha en bebis flicka nu!! för denna släkt är surrounded av pojkar.
Vi är lediga på torsdag och fredag, fett skönt, och denna extra långa helg ska jag bara njuta av och inte göra något ansträngande eller jobbigt. 
Johanna fyller år imorn :D och jag och Madeleine ska fira henne på fredag så då ska jag åka till Björklinge och umgås med lantisar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0