14/5 - 09

Skola idag som vanligt :/ Vi hade två timmars håltimme så jag och Madde gick ner till stan och köpte presenter till Johanna. Hon fyller år nästa vecka :)
När vi kom tillbaks till skolan så fortsatte jag skriva på min novell och det gick riktigt bra idag. Fantasin bara flödade och det var svårt att sluta skriva när man väl var igång. Den får vara max 5 sidor, men jag tror faktiskt det kommer bli mer för jag kommer ha svårt för att avrunda den :S haha.. Efter novellskrivandet så slutade jag och då ringde Yeliz och frågade om jag ville hänga med till stan. Jag åkte till östra Gottsunda och träffade henne där och sen så åkte vi med bilen in till stan. Kom nyligen hem och ska snart börja plugga för fullt inför psykologi provet imorn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0