11/5 - 09

Idag efter skolan så gick jag med Johanna ner till stan. Köpte ett svart linne och sen så åt vi i McDonalds. När jag kom hem så gick jag till centrum och mötte Jossra, handlade lite sen så gick vi hem.
Har precis gjort klart mitt rättskunskapsarbete. Skulle skriva 2 sidor om vad som händer om man inte betalar en räkning. Det var intressant och därför så gick det ganska snabbt att skriva uppgiften. Vi får bara mer och mer saker att göra i skolan och det är jätte mycket saker att göra nu. Allt som inte är prov försöker jag göra så fort som möjligt så att jag bara får det gjort och slipper tänka på det, annars har jag typ något prov varannan dag och det är skit jobbigt.
Skönt i alla fall att skolan snart är över.. och då kan man gå tillbaks till sitt normala liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0