Gästblogg: Madeleine

Hejhej allesammans igen!
Som vanligt vill Safi att jag ska blogga om min kväll på krogen.. Så jag får göra som hon säger annars blir hon arg. Så det började med att jag & Annika var hos hennes syster och fixade oss och åt tacos plus drack lite cider. Färgade hennes hår och sminkade oss och blev snygga. Klockan åtta typ kom Kim och hämtade oss, vi hämtade även upp hans syssling, Dogge. Åkte hem till Kim och började förfesta. Vi körde ett drickspel som hette "Vattenfallet" och blev skapligt rund om fötterna. Tog en taxi till people vid typ halv tio och gick in där. Vakten var tveksam till legget så nästa gång tar jag passet så jag kommer in. Inne på people så blev vi väldigt kissnödiga och det var tusen meter lång kö till tjejtoan så Annika drog med mig in till killtoan. Vi sa att vi var ett lesbiskt par och att de inte behövde oroa sig för att vi skulle kolla på dem. Efter lite övertalning så gick det bra, killar är snälla! Kvällen sedan var mycket rolig, dansade och drack och det var mycket trevligt. De var mycket folk eftersom det precis varit löning och studiebidrag så det var roligt. Det blev ockå en del flörtar med snygga pojkar! Yesyes, mycket trevligt....
Jag & Annika tog bussen halv tre till hennes syster och kom i säng tre. Kvällen som helhet var mycket trevlig och rolig, verkligen välbehövlig efter en jobbig vecka!

Dagen efter var man skapligt bakis men det löste sig med makaroner och high school musical 3.

Nää, nu ska vi gå, hare bra alla!
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0