Gästblogg: Johanna

Tjingeliing !
nu sitter jag hemma hos Safi. Hon väntade på mig i skolan tills jag slutade sen åkte vi hem till henne och lagade mat, gud vad jag åt mycket är fortfarande skit mätt. Sen satt vi och prata med henns lillasysters kompisar, dom tyckte att en viss person var en fjortis HAHAHA, skit kul. Sen gick vi till centrum handlade lite grann och sedan träffade vi Paulina som också skulle handla, sen träffade vi också på Rafif och Kadir.
Nu har vi precis kommit hem och Safi sitter och kollar på tv och ville att jag gärna skulle blogga lite haha, söt hon är tihi.
Senare ikväll ska vi träffa Rafif och Kadir (har saknat dom)  och så kanske jag ska träffa Paulina ett tag senare.

Det känns tomt i dag, inga Italienare.. Jag saknar dom jätte mycket, speciellt min man (och maddes).
Tråkigt och tomt utan dom, men snart ska vi dit det är bara en månad kvar, då ska vi ha skit kul . Men min italienare (han som bodde hos mig) berättade att jag var tvungen att sova i samma rum som han, NEJ TACK! tänker jag inte göra, jag gillar inte änns honom... haha menmen vi får se hur det blir med det.
Dagarna med italienarna har iallafall varit jätte roliga, vi har gjort massor av saker och haft skit kul !

Nu ska jag gå och vara lite med Safi, det var länge sen jag var med henne själv. Söötnosen min <3




Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

JAA, VÅR MAN :D <3

2009-03-24 @ 20:51:20
URL: http://[email protected]
Postat av: johannaa

SJÄLVKLART !<3

2009-03-24 @ 23:59:31
Postat av: Safi

Marco aka GIGI :D

2009-03-27 @ 20:52:57
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0