Arrivederci Italianos

Nu har våra kära italienare åkt tillbaks :( De sitter i flyget nu på väg till Milano men om 36 dagar så får vi träffa de igen. Kommer verkligen sakna vissa, och andra inte. Några av de var helt cp i huvudet. Athena fick en utskällning från hennes italienare och Maddes italienare var nog den tråkigaste människan jag någonsin träffat. Det jag absolut inte kommer sakna är deras osäkerhet om vad de ville göra och inte göra. När man frågade de vad de ville göra så sa de alltid aa okej, och man ba eeh säg vad du vill göra och så svarade de okej. RIKTIGA retards :P och man blev skit irriterad på de ibland. De är riktiga importer på engelska och de fattade knappt vad vi sa haha men det har varit skit kul att vara med de under de här 5 dagarna och jag kommer sakna de skit mycket. Man har varit så upptagen på senaste tiden så det känns tomt nu när man sitter hemma och inte har planerat något att göra.
Vi lämnade av de vid centralstationen kl 14 och här bjuder jag på de sista bilderna på italienarna.







Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dom :(

2009-03-24 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0