6/3 - 09

Hej alla läsare. Igår så var jag i stan med Rafif och Kadir efter skolan. Vi letade efter skor till mig, men jag hittade inga fina, men jag hittade däremot skitfina skor till Kadir och billiga var de också. Efter att vi var i stan så åkte jag hem en stund och sen gick jag hem till Jossra där Zelal var. När Zelal åkte hem så gick jag och Jossra hem till Rafif en stund. När jag kom hem så lagade jag mat, kebab och pommes frites, och så satt jag med hela familjen och pratade. Mohamed var skit nära på att bli BUSTED för en hemlig sak, men som tur var så lyckades han ge en bortförklaring HAHAHA :P fan också, för det skulle vart skit kul om de hade kommit på honom !!!

Just nu så sitter jag på min sista lektion. Sesen sitter här bredvid mig och vi ska egentligen påbörja ett arbete om mordet på Olof Palme men ingen av oss orkar göra det.
Senare ikväll så ska jag följa med min mamma till Rimas förlovningsfest i Kontakten. Länge sedan jag följde med min mamma på någon fest så det kommer bli kul :)

Krya på dig Wafilistus !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0