3/3 - 09

Igår efter skolan så följde Johanna och Madeleine med mig till Gottsunda. Vi gick hem till Wafa en stund och åt upp hennes choklad som hon brukar gömma under hennes säng :P.
Efter det så gick vi hem till mig och var där en stund, och sedan till centrum för att handla lite saker till hemmet. Vi gick tillbaks hem till mig och åt någon arabisk maträtt. Johanna åkte hem och Madeleine följde med mig hem till Jazz där vi hjälpte till med att vika kläder och sånt. När vi var klara så begav vi oss tillbaks hem till mig och titta lite på tv och tog det lugnt. Madeleine åkte hem innan kl 21 och kort efter det så kom Samir, Gulperi, Jazz och hennes familj och åt hemma hos oss.

Idag i skolan så fick vi kolla på filmen Sybil på psykologin. Den handlade om en tjej som hade flera personligheter och den var skit äcklig. Riktig Schizofreni film.

Efter skolan så gick jag och Sesen till stan och träffade Binta en stund.
Vi träffade även Rafif och Peyman och några andra tjejer.
Vi gick runt i stan lite och sedan tog vi bussen hem till Gottsunda.



Kom precis hem och ska snart hem till Jazz och fortsätta hjälpa till med flyttningen.
Har ingen skola imorn så jag kanske sover över där om jag orkar.
Imorgon klockan 15 så ska jag hem till Yeliz, och så ska vi gå ut med Melissa för att åka pulka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0