30/3 - 09

Efter skolan så följde jag med Johanna till stan för att leta efter en skinnjacka, men vi hittade ingen så vi åkte hem till mig. Vi lagade mat, gick till centrum, handlade och sen så gick vi förbi Jazz. Registrerade mig på någon CV hemsida och imorn tror jag så ska jag skriva ett nytt CV för att under påsklovet så ska jag söka en massa jobb inför sommarlovet.



Efter att vi var hos Jazz en stund så gick vi hem till min morbror och satt där i några timmar. Vi lekte kurragömma med Rami och Rawia för att vi inte hade något annat att göra. Runt 8 så gick vi tillbaks hem till mig och Johanna åkte för en stund sen.




Imorn så får jag mitt studiebidrag och jag ska äntligen få SHOPPA nya kläder inför Milano resan :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0