29/3 - 09

Gårdagen
Madeleine
kom hem till mig igår runt 14 tiden och vi satt och kollade på några avsnitt av Hogan knows best. När vi tröttnade så gick vi till östra Gottsunda och hämtade gulliga Melissa. Vi promenerade till centrum, köpte sås och mötte upp Rafif. När vi var klara så promenerade vi tre tillbaks till östra och lämnade tillbaks Melissa hem. Rafif gick hem till sig och Madeleine följde med mig hem. Vi hade promenerat i 2 ½ timme då sammanlagt och vi var helt döda. Vi började laga kycklingsallad och när allt var klart så åt vi.


När vi hade ätit klart så gick vi till Jossra där Johanna var och satt där en stund. Johanna och Madeleine gick hem till Rafifs syster Lina och jag gick förbi Sesens fest en stund. Jag kom dit halv 9 och då hade inte festen ens börjat och alla höll på och fixa sig, så jag gick ut och rökte och då ringde min morbrors fru Hana mig och bad mig att vara barnvakt till ungarna eftersom hon och min morbror skulle fira att de hade varit gifta i 9 år. Jag gick hem till Rafif och berättade till hennes mamma att det hade blivit ändrade planer och så gick jag till Rafifs syster Lina där tjejerna satt och berättade att vi alla skulle vara hemma hos min morbror ikväll. Vi gick alla dit och det var fullt med folk i huset. Jossra kom efter en stund och vi alla satt i köket och åt och lyssnade på musik. Efter typ 2 timmar så gick alla ut och då gick vi och satte oss i vardagsrummet och tjuvringde folk. Rafif är så skön med sin skånska dialekt!! Runt halv 1 så kom min morbror och hans fru hem och Jag, Johanna och Madde gick hem till mig. Vi lagade pommes frites, rökte och kollade på en massa folk från fönstret som hade missat bussen. Det var typ fem personer som försökte lifta, och de lyckades stoppa två bilar men de hoppade aldrig in i bilarna. Det var bra underhållning i alla fall och vi satt och kollade på de kanske i 1 timme tills Mohamed kom hem. Vi hade druckit en massa energidrinkar under kvällen men runt halv 5 på natten så lyckades vi till slut somna.









Idag
Vi vaknade runt 11, åt frukost och kollade på några avsnitt av Hogan knows best. Madeleine och Johanna åkte för en timme sen och jag ska snart börja städa och sedan ska jag till min morbror, men vet inte vilken morbror jag ska till än. Antingen han i Stenhagen eller han i Gottsunda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0