26/3 - 09

Athena på idrotten idag. Hon dansade arabisk dans.



På italienska lektionen idag så fick vi besök av gulliga Sebastian. Han har varit med på alla våra lektioner nästan de här två veckorna. Han är världens gulligaste och lugnaste bebis.


Efter skolan idag så gick jag och mötte Jossra och sen så gick vi till stan. Min syster Rafa ville att jag skulle lämna tillbaks ett par skor, men det gick inte för att min syster hade redan använt dom. Jag har alltid otur när jag ska lämna tillbaks något :P. Vi tog bussen till Gottsunda och vi bestämde oss för att äta i centrum idag men när jag kom hem så såg jag att min mamma hade lagat dolmar så jag valde att äta hemma istället :P SÅ JÄVLA GOTT!!



Said fyller år idag så jag ska nog dit snart för att fira honom. Grattis!!

Kommentarer
Postat av: Kadir

Fyfan vad goottt, safi ge mejj !

2009-03-26 @ 21:12:46
Postat av: Safi

Kadir: haha kom hit då :D

2009-03-27 @ 20:51:37
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0