2/3 - 09

Vi hade nyss italienska och då fick vi mer information om resan till Italien och om italienarna som kommer snart. Det är bara 16 dagar kvar tills de kommer. Jag, Johanna, Athena och Madeleine är några av de som ska ta hem någon och vi har redan planerat lite saker som vi ska göra under de dagarna italienarna är här. Det kommer bli kul och jag är lite nervös. Tänk om personen som ska bo hos mig inte alls har samma intressen och jag hoppas verkligen att alla är vänner så att vi tjejer kan umgås med varandra under tiden.

Är i skolan nu och jag slutar snart. Madeleine ska följa med mig till Gottsunda och så ska vi hem till Jazz nya lägenhet och hjälpa henne med flyttningen.

Det kanske kommer upp ett gästblogg inlägg från Madeleine senare idag där hon berättar om sin tredje kväll ute på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0