21/3 - 09

Bowling med italienarna







Efter bowlingen i Fyrishov så promenerade vi alla till stan.
Vi satt en stund vid fyrisån och vilade och pratade.


Vi visade italienarna affären Lustgården och så gick vi in till New Yorker. Jag köpte två tröjor till min mamma därifrån eftersom det är morsdag idag för alla araber. Efter shoppingen så gick vi alla till McDonalds och åt.


Efter att vi hade ätit i McDonalds så följde Johanna med mig hem till Gottsunda och vi ska snart åka tillbaks in till stan och fika i storken med alla italienare. Nu ska jag vara lite social mot Johanna, som jag by the way är väldigt stolt över. Hon tog ett viktigt beslut idag angående en sak och det var jävligt bra av henne :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0