20/3 - 09

Efter att jag lämnade italienarna till Serri så skulle jag förbi Jazz en stund. Jag går förbi hennes hus och jag ser från hennes balkong att tv:n är på och att balkongdörren är öppen men att glasrutorna är stängda. Jag går in i porten och plingar på dörren men ingen öppnar. Jag tänkte för mig själv: ofta hon inte öppnar till mig. Efter två minuter så gick jag hem till Ghada som bor i samma gård för att hälsa på Bebisen så ser jag Jazz där med ungarna och Rafa.

Jag: Jag trodde du var hemma och att du inte ville öppna dörren till mig för din tv är på.
Jazz: Nej, allt är din systers fel. Jag gick för att köpa glass från glassbilen och så sa jag till Rafa att klä på Nazmi. Rafa gav Nazmi till Laila i porten och så gick hon in och låste dörren och hoppade ut från balkongen för att hon hade bråttom och så stängde hon glasrutan, och MINA NYCKLAR ÄR INNE I HUSET så jag är utelåst.

Jag kunde inte sluta skratta.
För det första så ska man alltid ta med sig nyckeln till huset vart man än går.
För det andra hur dum är min syster egentligen som hoppar ut från balkongen?
Vilken 12 årig tjej hoppar ut från balkongen istället för att gå ut ur dörren som vanliga människor gör? CP!!

Bebisen och Nazmi var hur gulliga som helst.
Jag har varit så upptagen de här dagarna så jag har inte haft tid för att umgås med min kära släkt.


Safi: Bebisen, säg fuck you!
Bebisen: KOCK YO !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2009-03-20 @ 21:10:41
Postat av: :P

Hahaha habla Rafa jag svär:P

2009-03-20 @ 22:58:52
Postat av: Athena

Safi due helt efterbliven ofta du lär en bebis säga fuck you hahaha

2009-03-21 @ 17:52:54
Postat av: Safi

Athena: HAHA jag är inte precis den perfekta förebilden för ungarna :P

2009-03-21 @ 23:16:08
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0