20/3 - 09

Idag så har vi varit på sight - seeing i Stockholm hela dagen med italienarna. 7.30 så mötte jag Angela och Fransesca vid busshållplatsen i Gottsunda och så åkte vi in till centralstationen. Vi mötte upp alla svenskar och italienare och sen så satte vi oss inne i tåget. När vi kom fram till Stockholm så promenerade vi till statshuset, och sedan så gick vi till riksdagshuset. Efter det så smet jag, Johanna, Madde och Nadja ifrån alla och så gick vi till McDonalds och åt. Efter två timmar så mötte vi upp alla igen vid kungshallen där de åt, och så tog vi med oss Matteo och Marco i en rundtur i Stockholm. Kl 16 så gick vi till centralstationen och så åkte vi hem med tåget. Väl framme i Uppsala så tog jag bussen till Gottsunda med Angela och Fransesca och så lämnade jag tillbaks de till Serri där de bor just nu.
Madeleine, Johanna och deras italienare kommer komma till mig runt 8 - 9 och så ska vi dra till den "italienska" festen. Det är egentligen en överraskningsfest för en kompis till Athena, men det ska även vara en fest för italienarna.
Bilder från kvällen kommer antingen inatt eller imorn, men än så länge så får ni njuta av bilderna från dagen i Stockholm.

Stockholm med italienarna :D











Ps: Det här är mitt 400:e inlägg :D

Kommentarer
Postat av: YoditW

Fiin blogg du har Safiii :D

Keep up the good work! ;)



//Peace

2009-03-21 @ 11:14:22
URL: http://yoditw.blogg.se/
Postat av: Safi

Yodit: Tack gumman :)

2009-03-21 @ 23:16:40
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0