18/3 - 09

Igår så var jag hemma hos Jossra någon timme och senare på kvällen så fick jag skjuts hem till Yeliz, Jag hade saknat Melissa jätte mycket, och när jag plingade på dörren så kunde jag höra henne ropa VAFI, FAFI och jag blev så glad. Hon har äntligen lärt sig säga mitt namn även om hon utalar det lite fel :P haha hon är så söt. Sefika kom också på besök från Kista. Det var länge sen jag träffade henne och det är alltid lika kul varenda gång.




Idag så vaknade jag kl 6 på morgonen och tog bussen till skolan 7.40. På italienska lektionen så planerade vi en hel del saker vi ska göra under de här fem dagarna italienarna är här. Efter det så hade vi engelska men vi fick gå efter 5 minuter så den lektionen slapp jag. Tur att Mohamed smsade just då och frågade om vi kunde äta i stan för annars skulle jag inte ha något alls att göra. Gick till stan, mötte Mohamed och så gick vi till restaurang Korfu och väntade på att Ghada skulle sluta från jobbet. När hon slutade från jobbet så gick vi in mot stan men då ville Mohamed helt plötsligt åka tillbaks till Gottsunda, säkert för att träffa någon tjej :P, så jag gick tillbaks till skolan och nu sitter jag här och väntar på att Johanna och Madde ska sluta så att vi kan gå tillbaks till stan igen och vänta på italienarna där som vi ska möta på centralstationen klockan 18.

Kul att jag har prov imorn på rättskunskap och att jag inte ens har öppnat boken och kommer inte heller hinna göra det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0