15/3 - 09

Gick upp ur sängen halv tio på morgonen, fixade mig snabbt på en timme och så gick jag ner och mötte Johanna. Vi tog bussen tillsammans in till stan och sedan så gick vi på Au Pair mötet. Under mötet så fick man jätte bra information om hur jobbet som Au Pair funkar. Jag vill verkligen åka ett år till USA (helst Californien) och jag planerar att göra det direkt efter gymnasiet. Efter att de berättade om jobbet så fick vi fika. De bjöd på jätte goda mockarutor och saft och Johanna blev JÄTTE glad :P. Under fikastunden så fick vi lyssna på en tjej som tidigare hade jobbat som Au Pair i San Diego och hon inspirerade oss så att man blev mer motiverad till att åka eftersom allt lät så roligt som hon fick göra, men självklart så beror det alltid på hur värdfamiljen är. Vissa har otur och hamnar i en lite striktare familj, men man har alltid möjligheten att byta familj om man inte trivs och det tycker jag är jätte bra.

Efter mötet så gick jag och Johanna runt i stan lite och sedan så åkte vi tillbaks till Gottsunda. Var hemma en stund och sen gick vi till Jossra och sedan till Rafif. Vi satt hos Rafif en stund och sen så gick vi alla fyra till centrum och handlade lite. Efter centrum så följde Johanna med mig hem och lagade mat. Vi har precis ätit och är nu mätta och belåtna.




Johanna ska snart på bio med hennes kära pojkvän. Själv så ska jag sitta här hemma med Bebisen, Ghada och snyggingen Laila. Hela släkten är på kryssning just nu och de har säkert skit kul. Vill också åka på kryssning, men ska nog göra det under påsklovet istället. Nu ska jag vara lite social mot Johanna som sitter i mitt rum och sminkar sig inför ikväll. Ha en bra kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Madde

G-sunda. För de är här däär vi boooor (8)

2009-03-15 @ 23:49:16
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madde: HAHA du e sjuk <3

2009-03-18 @ 15:38:46
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0