13/3 - 09

Har pluggat i två dagar nu inför mitt psykologi prov och idag så hade jag provet och det gick faktiskt bättre än jag hade förväntat mig fast jag inte hade alla anteckningar och material till provet. Känns skönt att det provet är över nu.
Det har varit så mycket små saker som har behövts göra den här veckan så jag ser verkligen fram emot den här helgen så att jag kan få sova ut för det behövs verkligen.

Kom precis hem och fick en liten överrasking.
Mina släktingar från Arvika är här på besök och ska bo här under helgen.



Har verkligen jätte mycket saker att göra två veckor framöver så jag kanske inte kommer kunna blogga så mycket som jag har gjort hittils.

Ikväll så ska jag på Shilans och Sihams fest och imorgon så ska Johanna komma hit för att jag ska färga hennes hår och sedan på kvällen så ska Rami ha en släktfest eftersom han fyller hela 4 år.
På söndag så ska Johana följa med mig på Au Pair möte från kl 11 - 15.
På onsdag så kommer italienarna till Sverige och vi har även planerat en hel del som vi ska göra med de.
Nästa fredag så ska vi åka till Stockholm under dagen och på kvällen så ska vi gå på två fester.
På lördagen så ska hela gruppen bowla tillsammans och äta ute i restaurang.
På söndagen är det inget planerat, men vi kanske ska gå runt på stan och äta ute.

Jag kommer vara helt upptagen och jag kommer inte vara hemma så mycket under de fem dagarna italienarna är i Sverige, men det kommer blir kul och jag ser verkligen framemot allt det här :)

Kommentarer
Postat av: johanna

kmr inte hinna färga mitt hår idag :(

2009-03-14 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0