Madde - dag

Madde kom hem till mig runt 14, vi gick till centrum och handlade lite och sen tillbaks hem till mig för att jag skulle dammsuga hela huset. Jag hjälper nästan aldrig till hemma så min mamma tvingar mig att dammsuga en gång i veckan och när hon är irriterad på mig så tvingar hon mig att dammsuga två gånger i veckan hahahaha :P I alla fall, när jag var klar så gick vi hem till Jossra där Rafif var. Vi, eller närmare sagt Jossra trippelångade Maddes hår tills hon såg ut som en glamprinsessa :P Det tog 2 - 3 timmar och när vi var klara så gick vi tillbaks hem till mig, lagade mat, och kollade på Paris New BFF. Helt löjlig serie, men jätte rolig att kolla på. När serien var slut så följde vi med Madeleine till bussen för hon skulle åka och träffa Mr ouchu Adi :P. Jag och Jossra gick sen hem till hennes syster Abir och spenderade resten av kvällen där :)





Kommentarer
Postat av: peyiis

jossra är världens vackraste!

2009-06-17 @ 08:45:36
Postat av: Jossra

Het, jag vet! HAHAHA tack min sexiga modell!



Madde ser ut som en prinsessa!

2009-06-17 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0