Gästblogg: Rafif

Shabba sheena hallååå, Jag sitter här hemma hos Safi nu med Jossra och snart så kommer Sanna. Jag var i Gottsundadagen igår med flickorna, det var väl kul att vara där och umgås med alla men det regnade så mycket och jag blev ju ganska blöt fasten jag hade paraply, och då blev det lite kallt, meen men nu ska jag berätta en rolig sak för er.
Nu på fredag så bilar jag och familjen ner till Syrien och jag längtar så mycket tills den dagen kommer, för varje vecka så säger min älskade familj att vi ska åka nästa vecka. Jag får väl hoppas på att det är spikat nu iaf. Kadir är redan i Syrien och vi bor grannar där i år. Kan ni tänka er vad kul vi kommer ha Inshallah... Förresten så har ni säkert sätt inlägget som Safi skrev igår om mig. Och jag ville bara säga att det inte stämmer, det är inte jag som är kamerakåt utan det är kameran som älskar mig. Vad ska man göra? Man kan ju inte rå för att man är så himla snygg :P haha. Men helt ärligt erkänn att jag alltid blir snygg på bilder ;) moahaha. Nu står Safi framför spegeln och Jossra sitter på soffan och lägger nagellack mina små flickor håller på att fixa sig för min skull tihih Nu har Sanna kommit hit och jag tänkte avsluta detta inlägg och vara lite social. Nu tänkte jag bjuda på lite bilder på snygga mig och mina fina flickor njuut pussar å bamse kramar :)




Jag saknar min lilla Kadde Padde <3. 

Kommentarer
Postat av: hanna

ser ut som ni haft kul :) händer i sommar?

2009-06-13 @ 22:33:45
URL: http://hnnas.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

Sugen på lite ny musik i det trista vädret? Spana in min youtube och mina egna låtar :) och om du vill vårat band shadow of the room! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

2009-06-14 @ 14:49:00
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Safi

Hanna: Har inget speciellt planerat i sommar, men kanske en resa till Egypten :)

2009-06-15 @ 01:10:38
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0