Gästblogg: Jossra

Tjabba :D Jossra här hihihihihi... Jag sitter hemma hos Safi nu och Rafif kom precis. Vi sitter här och tar det lugnt. Jag fick en tidig födelsedagspresent!! Den är jätte fin, fick en tekopp med min bild på och med en text hihi. Tack älskling :* Jag vart jätte chockad haha, hon kom med te och jag fattade ingenting, så hon vände den och så såg jag en bild på mig haha, snacka om att jag vart chockad! Hon är så söt. Tack igen hihi. Jag ska sitta här ett tag till och dricka upp mitt te med min kära kopp. Jag hoppas att ni har en fin kväll och att vi ses på Gottsundadagen :) puss puss / En glad Jossra.

Här är min fina kopp :D




Fin va? pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Safi

haha Varsågod och Grattis i förskott :D <3

2009-06-13 @ 16:33:48
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Jossra

Taack hihi :D <33

2009-06-13 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0