Gårdagen

Igår så gick vi och kollade på Fyrisskolans utspring. Ville kolla när Malika och Sweet sprang ut, men såg inte någon av de eftersom det var så mycket folk. Vi gick till Max efteråt och åt och sen så tog vi bussen till slottet där Lundellska skolan skulle springa ut. Ville se när Sanna sprang ut men där var det ännu mer folk så man såg inte något. Vi träffade på gulliga Livia (Bebisens framtida flickvän) och efter en stund så åkte vi hem.



När jag kom hem så såg jag den här gullungen hemma hos oss.


Resten av dagen så var jag hemma hos Jossra och senare på kvällen så kom Rafif, Shirin och Hoshin dit.






Kommentarer
Postat av: Rafif

Mina fina underbara flickor =) <3

2009-06-07 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0