Frågor

1. Vilken svordom använder du mest?
Idiot, jävla, fuck.
2. Äger du en iPod?
Ja, en liten rosa som jag fick från min lillebror i födelsedagspresent när jag fyllde 18 år :)
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.40 på skoldagar, men nu är det SOMMARLOV :D
4. Hur många resväskor äger du?
1 som är bara min, men vi har flera nere i källaren.
5. Använder du flip-floppar?
Nej, men ska börja använda det.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror på hur jag ser ut just den dagen, ibland vill jag vara med och ibland inte.
8. Vad är din favoritfärg?
Blå, svart och rosa.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med familjen eller med kompisarna?
Både och, sitter hellre hemma under dagen med familjen och under kvällen så umgås jag gärna med vännerna.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
KLÄDER, och en resa :)
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja minst en gång i veckan.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen CD spelare hemma.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Just nu så är det Akon.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men det berättar jag inte.
16. Vad åt du till middag senast?
Taboule och molo7ie (vet inte vad det heter på svenska, men det är en grön grytröra :P)
17. Använder du huvtröjor?
Ja, när det är kallt eller regnar.
18. Kan du vissla?
Ja, men inte med fingarna.
19. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma, tror jag.
20. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Allting men Berg & Dalbanan är en favorit.
21. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja, det tror jag, men palla bry sig.
22. Vilket riktnummer befinner du dig i?
018
23. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, var helt besatt av Lejonkungen och Törnrosa.
24. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Har ingen aning, men det är ganska stort (Gottsunda Centrum)
25. Hur många syskon har du?
3 st. Två små bröder och en lillasyster.
26. Vilken film kan du alla replikerna till?
Coyote Ugly.
27. Äger du några popband t-shirts?
Nej.
28. När flög du senast?
28/4 - 5/5 - resan till Milano.
29. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st.
30. Läser du för skojs skull?
Ja, men mest i sommaren.
31. Pratar du några andra språk?
Arabiska, Engelska och lite italienska.
32. Diskar du din egen disk?
hah NEJ, antingen så diskar jag allas disk när jag väl har lust eller så diskar jag inte alls.
33. Har du gråtit offentligt?
HAHAHA AA.
34. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
35. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Japp.
36. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, vill göra en tatuering antingen på ryggen bakom axeln eller på ankeln.
37. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Självklart.
38. Kan du kasta macka?
Det kan väl alla.
39. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
40. Vad har du med dig in på bion?
Läsk, godis och chips.
41. Har du varit tillsammans med någon av en annan religion?
Nej.
42. Vad har du för väder?
Det är fint och varmt.
43. Har du en blogg?
Japp.
44. Gillar du att flyga?
Ja, älskar att flyga.
45. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han ska få mig att skratta och ha ett bra självförtroende.
46. När sov du senast på golvet?
Det var nog när jag var i Palestina.
47. Vilken är din favorit dricka?
Apelsinjuice.
48. Gillar du din boende-situation?
Ja, älskar att bo i Gottsunda och kan inte tänka mig bo någon annanstans just nu, men jag vet att jag inte vill bo kvar här när jag är äldre.
49. Vilken är din mammas hemstad?
Rafa7 i Gaza.
50. Din pappas hemstad?
7an Younis i Gaza.
51. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det beror på, ibland i 2 timmar och ibland i 10 timmar.
52. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej, haha har mycket fritid.
53. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.
54. Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar, banan och päron.
55. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, har ingen koll alls på det.
56. Gillar du någon just nu?
Nej, faktiskt inte.
57. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Japp.
58. Tror du på liv på andra planeter?
Jag vet inte om jag tror på liv på andra planeter, men jag tror att det finns liv som vi inte vet om.
59. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Oj, det minns jag verkligen inte.
60. Tror du att Gud är man eller kvinna?
En man.
61. Vad var det senaste du åt?
Korv och Marsmallows.
62. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön.
63. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Min mamma har alltid velat ha en dotter som heter Safa sen hon var liten.
64. Gillar du senap?
Det kan vara gott ibland.
65. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Att allt ordnar sig till slut.
66. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JAA LÄTT. Har alltid velat göra det och jag ville ha det som födelsedagspresent när jag blev 18.
67. Tycker du om att krama folk?
Ibland.
68. Äger du en digitalkamera?
Nej, ingen egen.
69. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen, om jag minns rätt.
70. Vad är du allergisk mot?
Inget speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0